11 maart 2015

Campagne in de Fryske Marren op stoom.

Na een geslaagde campagne ochtend in Balk op zaterdag 28 februari, deed de campagne caravaan afgelopen zaterdag 7 maart  Lemmer aan. Met nog één zaterdag in Joure te gaan is de campagne goed op stoom.  In Balk hebben we 8 man/vrouw sterk ruim 300 rode rozen en stapels flyers aan de man gebracht. Door bij alle supermarkten te gaan staan waren we rondom zichtbaar. Ondanks het koude weer waren er veel positieve reacties.

In Lemmer waren er maar liefst 13 vrijwilligers die bijna 600 rode rozen hebben uitgedeeld aan het winkelend publiek. Daarnaast hebben we, na een welverdiende lunch, deur aan deur een stemoproep gedaan. De dag is samen met Jannewietske, een aantal andere kandidaten en vrijwilligers en de rode brandweer afgesloten in het centrum.

Inmiddels zijn onze PS-kandidaten ook op werkbezoeken geweest in de afdeling en zijn de 5000 magazines al bijna allemaal rondgebracht.  Aanstaande zaterdag staan we van 10.00 tot 15.00 nog in Joure in de midstraat ter hoogte van de rooms katholieke kerk. Iedereen die wil meehelpen (of gewoon een praatje wil maken) is van harte welkom! We kunnen nog wel wat vrijwilligers gebruiken om de 800 rode rozen uit te delen!