Door op 5 september 2017

Rood zwemt mee tegen ALS

Aanstaande zaterdag 9 september is de 2e editie van A Local Swim Lemmer. PvdA De Fryske Marren doet ook mee aan dit evenement om meer onderzoek naar deze vreselijke ziekte mogelijk te maken. Bestuurslid Guus Verhoef, fractievoorzitter Frans Westra en Dick Toornstra, fractieondersteuner, gaan als team deze uitdaging aan.

Zij zwemmen een traject van 2 kilometer van het clubgebouw van de Zevenwolden door de Zijlroede en het Dok naar de Binnenhaven. Daar keren ze en zwemmen dezelfde route terug.

Het zou fantastisch zijn als Guus, Frans en Dick veel support krijgen van de leden van de PvdA . Bij deze roepen wij u op om zaterdag vanaf 12.00 langs de route te gaan staan om hen aan te moedigen! Ook kunt u het team van PvdA de Fryske Marren, ” Rood zwemt mee tegen ALS”  steunen door een donatie te storten.

Dat kan via de site van A Local Swim Lemmer https://lemmer.alocalswim.nl/acties

Steun Frans Westra, Guus Verhoef en Dick Toornstra van PvdA De Fryske Marren! Zij zwemmen voor dit goede doel zaterdag 9 september mee. Stort nu uw donatie, zodat we samen een prachtig bedrag kunnen overmaken naar A local Swim Lemmer!
Steun team PvdA de Fryske Marren!

Tot zaterdag!