Ombudsteam

Het Ombudsteam van PvdA de Fryske Marren is één van de ca 165 PvdA ombudsteams. Een ombudsteam helpt mensen die vastlopen bij de overheid of andere instellingen. Bijvoorbeeld doordat ze van het kastje naar de muur worden gestuurd, problemen niet op de juiste manier worden aangepakt, of doordat het probleem niet in de standaard procedures past.

Voor wie?

Voor iedereen! Heeft u een probleem bij de gemeente, een ander overheidsinstelling, de woningbouwvereniging, zorgverzekeraar, energieleverancies of andere instelling? En komt u er zelf niet uit? Dan staat ons ombudsteam voor u klaar.

Wat doen wij?

Wij helpen u verder bij problemen die niet goed opgepakt worden door de betrokken instanties.  Onze vrijwilligers gaan samen met u opzoek naar de juiste persoon of instelling voor uw probleem. Dus loopt u ergens vast, of weet u niet waar u met uw probleem moet zijn? Aarzel niet en neem contact op!

Hoe zijn wij te bereiken?

U kunt ons bereiken door een mail te sturen naar: ombudsteam.pvda.dfm@gmail.com of te bellen met:
0623722093
omdat ons team uitsluitend bestaat uit vrijwilligers is er een kans dat u de voicemail krijgt, maar als u uw gegevens achterlaat bellen ze u altijd zo snel mogelijk terug!