Altijd dichtbij!

Binnen de Partij van de Arbeid in De Fryske Marren zijn een aantal ambassadeurs actief. Dit zijn actieve partijleden die een schakel vormen tussen de PvdA en alle bewoners van de gemeente, dus voor leden en voor niet-leden.

Iedereen kan bij de ambassadeurs terecht met opmerkingen en vragen. Dat kan het beste bij de ambassadeur die bij hem of haar in het dorp of in de buurt woont. Waarna het natuurlijk de bedoeling is dat er met de opmerkingen en vragen wat gebeurt. Dat kan door het direct geven van een antwoord, door het inschakelen van de PvdA-fractie in de gemeenteraad of het PvdA-ombudsteam of op elke andere manier die nodig blijkt. Ook bezoeken de ambassadeurs vergaderingen van bijvoorbeeld dorpsverenigingen of maatschappelijke organisaties.

Met deze wijze van werken wil de partij  beter herkenbaar en aanspreekbaar zijn, en horen wij beter wat er speelt binnen de gemeente. Zodat we waar mogelijk kunnen werken aan het oplossen van knelpunten of problemen.

Dit is onze lijst met ambassadeurs.

1. Teunis van der Veen, Haskerhorne,  06 36564361
  2. Riek van der Vlugt, Lemmer, 06 43181333
  3. Guus Verhoef, Oosterzee, 06 12633885
  4. Jan R.de Jong, Rottum, 06 83716291
  5. Jan de Vries, Ouwsterhaule, 06 50837622
  6. Siep Koldijk, Joure, 06 22122868

Beweeg over onderstaand kaartje om een ambassadeur bij u in de buurt te vinden, of kijk bij ambassadeurs voor de complete lijst.