Ledenvergadering 24 maart 2022. Wij kijken positief vooruit

27 maart 2022

Afgelopen donderdag hebben en een goede ledenvergadering gehad. Geen juichstemming omdat we een zetel hebben verloren. De sfeer allerminst negatief. Dat zit misschien ook wel niet in het aard van de sociaal democratie. We kijken altijd op een positieve manier vooruit.

De afgelopen jaren hebben we geknokt, een aantal van deze kanjers staan op deze foto met dik bos bloemen.  Van links, dat past bij ons, naar rechts. Jan Walrecht is Statenlid voor de PvdA in de Provincie Fryslân. Hij doet daar uitstekend werk en is vol energie. Daarnaast staat Ineke Swart. Zij gaat voor de tweede keer de raad in. Bij ons in de PvdA staat ze bekend als een harde werker die altijd en over is om het PvdA geluid te laten horen. Wietze de Haan heeft de afgelopen jaren leiding gegeven aan de fractie. Altijd goede ideeën en weet dit zowel op papier als in de raad op goede manier te vertellen. We danken hem voor al het goede werk wat hij heeft gedaan. Hij gaat de PvdA volgen als lid. Frans Westra heeft jaren in de raad gezeten. Door het vertrek van Jur van Vegten naar een andere gemeente heeft Frans twee jaar in de raad gezeten. Zijn ervaring is groot en hij heeft ontzettend veel plezier gehad. Roel de Jong, onze wethouder van de afgelopen jaren, staat met een pracht bos bloemen. Hij is genomineerd als beste wethouder van Nederland. Meer hoeven we dan ook niet te zeggen. Daarnaast staat Johan Dijkstra. Hij gaat opnieuw de raad in om het PvdA geluid te vertolken. Hij heeft er zin in!

Hebt u ideeën, wilt u meedenken of wilt u gewoon een keer praten over politiek. De fractie van de PvdA komt graag met u in contact. Klik hier voor het contact formulier. https://defryskemarren.pvda.nl/contact/